Co to jest CRM?

Współczesne firmy wykorzystują liczne narzędzia IT mające na celu usprawnienie różnych aspektów pracy, takich jak zarządzenie projektami i relacjami z klientami. Jednym ze stosowanych systemów jest CRM. Jak działa to narzędzie i w jaki sposób może przyczynić się do wsparcia działań sprzedażowych i nie tylko? Jakie korzyści ze sobą niesie? Odpowiedzi na te pytania udzielamy w poniższym artykule, zapraszamy więc do jego przeczytania.

Czym jest CRM?

Rozwinięcie skrótu brzmi “Customer Realtionship Managment”, a w tłumaczeniu na język polski – “zarządzanie relacjami z klientem”. System ten złożony jest z licznych obiektów odpowiedzialnych za opisywanie współpracy lub wsparcie wewnętrzne. Służą one także do porządkowania i katalogowania poszczególnych informacji, co wpływa na usprawnienie i ułatwienie pracy związanej z zarządzaniem projektami i klientami.

Podział systemu obejmuje trzy rodzaje – interaktywny, operacyjny i analityczny. Korzystanie z CRM związane jest z licznymi korzyściami i służy w rozmaitych celach, skupionych przede wszystkim wokół automatyzacji procesów.

Intuicyjny system do zarządzania projektami

CRM to zespół narzędzi, który znajduje różnorodne zastosowania. Można go używać w celu gromadzenia informacji na temat klientów, na podstawie których możliwe jest planowanie dalszych działań, przydzielanie zadań i projektów.

Dodatkowe korzyści to wsparcie procesów sprzedażowych i usprawnienie komunikacji z klientem, ale nie tylko. Wszystkie te działanie umożliwiają odpowiednią organizację pracy i koordynowanie zadań, dzięki czemu jest to niezastąpione narzędzie w wielu działalnościach. Dzięki temu wpływa na zautomatyzowanie wybranych procesów, co z kolei przynosi korzyści pod względem oszczędności czasu i pieniędzy.

W celu optymalizacji zarządzania projektami i innymi istotnymi aspektami warto więc skorzystać z systemu CRM. Niesie on ze sobą także inne zalety, które wpływają na usprawnienie wielu zadań, co stanowi duże wsparcie i ułatwienie w prowadzeniu działalności. Sprawdź jak działa nasze rozwiązanie DataSense!

Udostępnij

Podobne aktualności

Masz pytania? Napisz do nas:

In nec facilisis lorem.
Proin porta id nulla consectetur volutpat.

Umożliwia podgląd poszczególnych zleceń lub całego projektu w czasie rzeczywistym. Dostęp do wprowadzanych danych pozwala na błyskawiczną reakcję w przypadku wykrycia nieprawidłowości.

In nec facilisis lorem.
Proin porta id nulla consectetur volutpat.

Pozwala na tworzenie raportów z wykonanych wizyt w formacie PDF w dowolnym momencie. Integracja z Microsoft Power BI umożliwia zaawansowaną analizę danych w czasie rzeczywistym.

In nec facilisis lorem.
Proin porta id nulla consectetur volutpat.

To trzy moduły Sales Acceleration, Sales Automation i Sales Excellence, które odpowiadają za wsparcie projektów sprzedażowych takich jak trade marketing czy outsourcing PH.

In nec facilisis lorem.
Proin porta id nulla consectetur volutpat.

Minimalizuje ryzyko związane z niepoprawnym raportowaniem. Wykorzystuje funkcję geolokalizacji i ustala położenie na podstawie logowania do systemu, jeszcze przed rozpoczęciem wizyty serwisanta.

In nec facilisis lorem.
Proin porta id nulla consectetur volutpat.

System automatycznych powiadomień i alertów SMS lub e-mail z realizowanych wizyt. Bądź na bieżąco ze wszystkimi użytkownikami aplikacji.

DataSense Platform

Zarządzaj swoim biznesem w trybie live

dzięki DataSense Platform

Poznaj potencjał naszej aplikacji! Odkryj wszystkie funkcjonalności DataSense Platform i zarządzaj globalnie projektami zakupowymi. Wykorzystaj innowacyjne technologie w codziennej pracy, by osiągać jeszcze lepsze wyniki.

Porozmawiajmy

Piotr Witkowski

Business Systems Manager

© 2021 DataSense.pl